Pruiken en haarwerken

Er is geen lichaamsdeel dat het zelfbeeld zo bepaald als het haar. Jammer genoeg heeft niet iedereen van zichzelf een volle bos haar. Haarverlies, alopecia, kan verschillende oorzaken hebben: erfelijkheid, een aandoening, stress of een medische behandeling. Wat de reden ook mag zijn, voor de meeste mensen is het heel onprettig om zonder haar door het leven te moeten. Gelukkig hoeft dat ook niet, er zijn tal van mogelijkheden om daar wat aan te doen. 

Modetrends:

De opvattingen over haardrachten veranderen in de loop der tijd. Modetrends bepalen mede of we ons haar lang laten groeien dan wel kort laten knippen, of we het stijl of gekruld willen dragen.

De leveranciers van pruiken volgen de haarmodetrends op de voet. Zij brengen geregeld nieuwe modellen uit. Iedere pruik wordt gemaakt in een eigen reeks kleuren. De kleuren worden afgestemd op de doelgroep die dat model zal dragen. 


De pruik:

Het montuur, basis, van een pruik is samengesteld uit katoen en elastische materialen, daardoor zal deze een goed draagcomfort hebben. Het haar zelf is meestal van een synthetische vezel. Het grote voordeel hiervan is dat de pruiken zeer licht zijn. Synthetische haarwerken zijn nauwelijks nog van echt haar modellen te onderscheiden.

Wat kunt u van Kapsalon Suset verwachten?:

Een professioneel advies passend bij uw wensen. u bent welkom in de kapsalon of wij komen bij u thuis voor een gratis intake gesprek en voor de vervolg afspraken. U kunt op deze manier in uw eigen vertrouwde omgeving blijven zonder dat u ver van huis moet. Kapsalon Suset zorgt voor een goede begeleiding voor het opzetten en verzorging van uw haarwerk of pruik. Van ons mag u een liefdevolle en geduldige benadering verwachten om u te helpen de juiste keuze te maken. Kapsalon Suset is door de meeste zorgverleners erkend en eventueel kunnen wij uw declaraties verzorgen.

Voordelen voor u:

  • Persoonlijke benadering
  • Gediplomeerd haarwerkstylist
  • Deskundig advies
  • Alles kan in uw eigen omgeving plaats vinden
  • Ondersteuning bij uw declaraties
  • Garantie van 6 maanden op fabricage fouten
  • Afspraak mogelijk binnen 3 werkdagen




Vergoeding:

Als u een pruik of haarwerk aanschaft op medische indicatie heeft u recht op een basisvergoeding. Bent u ook aanvullend verzekerd komt daar nog een extra vergoeding bij. Deze vergoedingen veranderen jaarlijks. Kapsalon Suset kan u hierover informeren.

Meer informatie?

Wilt u meer informatie over haarwerken of pruiken? Neem dan contact met ons op.
Kapsalon Suset
Telefoon 0117-406080

Hieronder vind u de basisvergoeding, gedragscode, garantie op de pruik en het klachtenregelement.

Basisvergoeding in 2022 van een haarwerk of pruik

Een aanschaf van een haarwerk of pruik hoeft niet altijd veel geld te kosten. Er zijn al schitterende haarwerken (pruiken) te vinden die binnen de basisvergoeding van uw verzekering valt. Vanaf 2022 is de basisvergoeding van uw haarwerk: €431.00 Kom vrijblijvend langs en laat u informeren over de mogelijkheden.

Gedragscode Haarwerkspecialiste

1. Uw haarwerkspecialiste houdt altijd en op de eerste plaats rekening met het welzijn van de klant.

2. Uw haarwerkspecialiste beveelt alleen die technieken, producten en/of dienstverlening aan, die op dat moment het meest bevorderlijk zijn voor de oplossing van uw haarprobleem. Als uw haarwerkspecialiste geen adequate oplossing heeft, dan zal verwijzing naar een ander haarwerkbedrijf plaatsvinden.

3. Uw haarwerkspecialiste heeft de verantwoording om zich zodanig te gedragen ten opzichte van haar klanten, andere haarwerkbedrijven, betrokken instanties/instellingen en de media, dat er respect wordt geoogst voor haar vak.

4. Uw haarwerkspecialiste zal volledig integer en toegewijd zijn met informatie, producten en dienstverlening naar klanten, andere haarwerkbedrijven, betrokken instanties/instellingen en de media.

5. Uw haarwerkspecialiste handhaaft in haar publiciteit, betreffende de media, de waarheid & integriteit, zodat te allen tijde het willens en wetens verstrekken van misleidende informatie niet zal voorkomen.

6. Uw haarwerkspecialiste gebruikt in de communicatie met klanten, andere haarwerkers, betrokken instanties/instellingen en de media geen termen die nadelig zijn voor ANKO en ANKO Sectie Haarwerken.

7. Uw haarwerkspecialiste garandeert dat behandeling, dienstverlening en nazorg voor de klanten altijd mogelijk is tijdens de reguliere werktijden.

8. Uw haarwerkspecialiste draagt er zorg voor, dat tijdens het uitoefenen van hun beroep alles conform het gestelde in de Statuten en Huishoudelijk Reglement van ANKO en ANKO Sectie Haarwerken verloopt.

9. Uw haarwerkspecialiste draagt er zorg voor, dat zij volledig op de hoogte is van alle technische ontwikkelingen binnen het beroep.

10. Uw haarwerkspecialiste geeft geen vertrouwelijke informatie over klanten door aan derden, behalve wanneer wettelijke vereisten anders voorschrijven, dan wel klanten daar zelf om vragen.

11. Uw haarwerkspecialiste beschermt en respecteert het recht op privacy van de klanten.

12. Uw haarwerkspecialiste draagt er zorg voor, dat alle relevante declaraties van klanten bij elke zorgverzekeraar met de grootst mogelijke zorgvuldigheid kunnen worden ingediend en afgehandeld.

13. Voor eventuele klachten verwijzen wij u door naar het klachtenreglement van ANKO. 


Garantie op haarwerken en pruiken

Kapsalon Suset geeft op al haar haarwerken/pruiken een half jaar garantie. Mocht u nu na deze periode toch problemen ondervinden met uw haarwerk, dan adviseren wij u z.s.m. contact met ons op te nemen zodat wij voor u snel een goede oplossing kunnen bieden.

Klachtenregelement haarwerken

1. Doelstellingen

Dit klachtenreglement beschrijft de afhandeling van de externe klachten die bij Kapsalon Suset te Schoondijke binnenkomen. Deze klachtenprocedure heeft een tweeledig doel:

I Het eenduidig afhandelen van klachten op een vooraf vastgestelde wijze.
II Het geven van inzicht in het totale aantal, de soort en ernst van de klachten. Analyse van de klachten kan leiden tot aanpassing van beleid en/of procedures.

2. Klachten

Een klacht betreft informatie die aanduidt dat iets verkeerd is gegaan aan een uiting of activiteit van Kapsalon Suset, volgens de beleving van de omgeving. Een klacht kan op diverse manieren worden geuit, expliciet, maar ook tussen de regels door. Klachten geven waardevolle informatie op het gebied van de bedrijfsvoering.

3. Verantwoordelijkheid

De eerste verantwoordelijkheid voor de uitvoering van de klachtenprocedure is de Directie van Kapsalon Suset.

4. Registratie van klachten: klachtenformulier

Binnenkomende klachten (hetzij schriftelijk, hetzij telefonisch) worden geregistreerd op een klachtenformulier (volgens bijgevoegd model) onder vermelding van: - datum binnenkomst klacht; - naam, adres, postcode en woonplaats en telefoon van klager; - type klager (leverancier, donateur, etc.); - project; - omschrijving klacht; - uiterste datum afhandeling.

5. Afhandeling van klachten

Klagers krijgen binnen uiterlijk 14 dagen een (voorlopig) reactie op hun klacht, hetzij telefonisch, hetzij (bij voorkeur) schriftelijk. De voorlopige en de?nitieve reactie op de klacht worden aangetekend in het klachtenregister.

6. Rapportage van klachten: klachtenregister

Alle klachten worden samengevat in een klachtenregister (volgens bijgevoegd model). Dit register wordt minimaal jaarlijks geevalueerd door de directie.

7. Klachtendossier

Het klachtenreglement, het klachtregister en de klachten met bijbehorende correspondentie worden deugdelijk gearchiveerd in een klachtendossier.

8. Beroepmogelijkheid

Mocht onverhoopt de klacht niet leiden tot een voor de indiener van de klacht bevredigende oplossing, dan zal indiener van de klacht het resultaat gemotiveerd voor kunnen leggen aan De Geschillencomissie in samenwerking met ANKO (adres, namen etc. ) welke een voor beide partijen bindende uitspraak kan doen.

Kapsalon Suset
Lange Heerenstraat 5, Schoondijke
 
Kapsalonsuset@zeelandnet.nl

info@kapsalonsuset.nl 
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin